Datum održavanja: 14.3.2025. (petak)
Početak: u 9,00 sati
Završetak: oko 15,00 sati

*5 bodova iz područja revizije

Na webinaru će se razraditi i detaljno, na primjerima iz prakse, objasniti ključne aktivnosti i odnosi između revizorskog društva i revizijskog odbora revidiranog subjekta u relevantnim fazama revizije godišnjih financijskih izvještaja prema Zakonu o reviziji, Uredbi (EU) br.537/14, Smjernicama za rad revizijskih odbora u pravnim osobama od posebnog interesa za Republiku Hrvatsku, kao i u drugim pravnim osobama čijim dionicama, poslovnim udjelima i osnivačkim pravima, u svojstvu zakonskog zastupnika, upravlja Centar za restrukturiranje i prodaju (CERP), 2021. i najboljim praksama.  Uz to, objasnit će se nove, proširene uloge i odgovornosti revizijskog odbora u odnosu na izvještavanje o održivosti i provjeru izvještaja o održivosti prema Direktivi Europskog parlamenta i Vijeća o izmjeni Direktive 2013/34/EU, Direktive 2004/109/EZ, Direktive 2006/43/EZ i Uredbe (EU) br.537/14 u pogledu korporativnog izvješćivanja o održivosti (engl. CSRD - The Corporate Sustainability Reporting Directive) te Zakonu o reviziji.

Predavač:  Prof. dr. sc. Boris Tušek, Ekonomski fakultet u Zagrebu

Program:

  • Revizijski odbori u sustavu korporativnog upravljanja subjekata od javnog interesa
  • Odnos između revizorskog društva i revizijskog odbora subjekta od javnog interesa
  • Uloge i odgovornosti revizijskog odbora prilikom izbora, imenovanja i promjene revizorskog društva
  • Aktivnosti revizijskog odbora u procjenjivanju neovisnosti revizora
  • Odobravanje dozvoljenih nerevizorskih usluga od strane revizijskog odbora
  • Komunikacija revizorskog društva i revizijskog odbora tijekom planiranja revizijskog angažmana
  • Komunikacija revizorskog društva i revizijskog odbora tijekom obavljanja revizijskog angažmana
  • Priopćavanje revizijskih rezultata, nalaza i revizorova mišljenja revizijskom odboru
  • Izvješćivanje revizijskog odbora i dodatno izvješće revizorskog društva za revizijski odbor prema zakonu o reviziji
  • Nove obveze i zadaci za revizijske odbore sukladno Zakonu o izmjenama i dopunama Zakona o reviziji (Narodne novine br. 85/2024.)
  • Opća ESG pitanja za revizijske odbore
  • Uloga revizijskog odbora u procjeni ESG modela zrelosti
  • Procjena ESG materijalnosti i uloga revizijskog odbora
  • Nadzorne uloge revizijskog odbora nad ESG procesima, rizicima i internim kontrolama
  • Nadzorne uloge revizijskog odbora nad internim i eksternim angažmanima s izražavanjem uvjerenja o ESG-u
  • Odgovori na pitanja polaznika

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na e-mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje s uključenim popustom na ovom webinaru iznosi 136,00 eura po polazniku.

  2. Za sve ostale (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 170,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 153,00 eura. 

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 5 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz područja revizije. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.